سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

دانلود بازی sonic tennis برای موبایل

بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که تا کنون ساخته شده است ، سونیک است . شخصیتی که از سال های خیلی دور پا به دنیای بازی ها گذاشته و طرفدارن ملیونی برای خود کسب کرده است . به طوری که همیشه در نظرسنحی های محبوب ترین شخصیت بازی های رایانه ای یکی از چند زتبه ی اول شده است .
امروز یکی از بازی های جاوای سونیک رو در به شما معرفی خواهیم کرد که با گیم پلی روانی که دارد ، حتما از آن خوشتان خواهد آمد . این بار سونیک به تجربه ی بازی تنیس رفته و با شیرین کاری های خود در بازی حتما دلتان را خواهد برد

 

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی فوق العاده زیبای PES 2012 برای آیفون و آیپد

این بار در سایت دانلودها بازی بسیار زیبا و محبوب Pro Evolution Soccer 2012 مخصوص آیفون و آی پد را برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

.: ادامه مطلب :.

زیباترین بازی استراتژیک "میدان جنگ" نسخه تمام گوشی های موبایل Fieldrunners V1.5.1

زیباترین بازی استراتژیک
نسخه جدید بازی میدان جنگ Fieldrunners  برای گوشی های تحت سیستم عامل : سیمبیان,جاوا,ویندوز موبایل,آیفون و آیپاد و آیپد,آندروید که زیباترین بازی استراتژیک موبایل شناخته شده است.برنده پی دی پی بهترین بازی استراتژی موبایل و گرفتن جوایز گوناگون بهترین انتخاب برای شما عزیزان می باشد.
سایت یک موبایل . کام همواره سعی بر قرار دادن بهترین های موبایل برای شما عزیزان دارد حال نیز بازی معروف Fieldrunners V1.5.1 را برای چندین سیستم عامل قرار داده ایم.شما در این بازی باید برج های مراقبتی خود را تقویت کنید و اجازه عبور دشمنان و ادوات جنگی مانند تانک ها و موتورها و خودروهای نظامی را به داخل مرز خود ندهید حتی نباید بگذارید هلی کوپتر ها نیز از مرزی که ساخته اید عبور کنند چون آنها اگر از مرز شما عبور کنند به پایگاههای خود می رسند و شما را نابود میکنند پس شما برنده بازی باشید تا مرحله را با موفقیت بگذرانید.

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

دانلود بازی sonic tennis برای موبایل

سافت دانلود

سافت دانلود